[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Zemler, wyd.cyt., s.19-21E.M.Cenker, wyd.cyt., s.20-21W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.20-22A.Szymańska, wyd.cyt., s.96K.Wojcik, wyd.cyt., s.91-92Słownik wyrazów obcych, PWN, Warszawa 1980, s.606S.Black, wyd.cyt., s.40K.Wojcik, wyd.cyt., s.94Tamże, s.85A.Szymańska, wyd.cyt., s.93E.M.Cenker, wyd.cyt., s.142K.Wojcik, wyd.cyt., s.85-86I.Gajewska, Public relations na firmowym podwórku, „Marketing w praktyce” 2002, nr 4, s.40Tamże, s.39B.Rozwadowska, Public relations - teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002, s.59-60; K.Wojcik, wyd.cyt., s.89K.Wojcik, wyd.cyt., s.90A.Szymańska, wyd.cyt., s.94-95K.Wojcik, wyd.cyt., s.90Tamże, s.87A.M.Nikodemska-Wołowik, Zabłysnąć wizerunkiem firmy, „Marketing w praktyce” 2004, nr 12, s.6A.Szymańska, wyd.cyt., s.96K.Wojcik, wyd.cyt., s.87-88A.M.Nikodemska-Wołowik, Corporate identity - wizja czy badania? (Cz.I), „Marketing w praktyce” 2005, nr 1, s.31A.Szymańska, wyd.cyt., s.96A.Choliński, Relacje marketingu z PR, „Marketing w praktyce” 2004, nr 3, s, 26-29A.Szymańska, Public relations i marketing: przeciwnicy czy korporacyjni sprzymierzeńcy, „Marketing i rynek” 2004, nr 5, s.19P.Bielawski, Public relations - zarządzanie informacjami, Prace Naukowe AE we Wrocławiu 2002, nr 937, s.162B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.63K.Wojcik, wyd.cyt., s.96-97W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.54-55B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.65P.Bielawski, wyd.cyt., s.164-165W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.57A.Szymańska, Public., wyd.cyt., s.17Z.Zemler, wyd.cyt., s.30-31 i 40M.Urbaniak, Wizerunek dostawcy na rynku dóbr produkcyjnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2003, s.12 i 15Cyt.za: Tamże, s.12-14B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.56M.Urbaniak, wyd.cyt., s.31B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.55-56E.M.Cenker, wyd.cyt., s.44B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.58J.Altkorn, Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004, s.25-29W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.16-17Tamże, s.17M.Urbaniak, wyd.cyt., s.33J.Altkorn, wyd.cyt., s.11E.Pluta, PR - moda czy konieczność? Teoria i praktyka, Twigger, Warszawa 2001, s.32Z.Zemler, wyd.cyt., s.31J.Altkorn, wyd.cyt., s.17J.Altkorn, Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie 2000, nr 538, s.9S.Black, wyd.cyt., s.111J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.41Tamże, s.18Tamże, s.21P.Markiewicz, Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej firmy, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie 2003, nr 629, s.109Z.Zemler, wyd.cyt., s.14-15P.Markiewicz, wyd.cyt., s.111D.Tworzydło, Pamiętaj o reputacji., „Home&Market” 2004, nr 9, s.61A.Skuza, Jak cię widzą, tak firmę piszą, „Personel i zarządzanie” 2002, nr 8, s.54Tamże, s.55Tamże, s.55-56A.Wojtas, Reputacja - cenna i doceniana, „Personel i zarządzanie” 2004, nr 8, s.13-16P.Markiewicz, wyd.cyt., s.111-112P.Markiewicz, wyd.cyt., s.112-113W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.34Tamże, s.35TamżeTamże, s.35-36Tamże, s.37Tamże, s.37-38Tamże, s.38Tamże, s.38-39Tamże, s.39TamżeTamżeTamżeTamże, s.40TamżeTamże, s.19A.Burgiel, Wizerunek firmy usługowej (Cz.I), „Marketing w praktyce” 1999, nr 4, s.50J.Altkorn, Strategia marki, PWE, Warszawa 1999, s.42M.Urbaniak, wyd.cyt., s.85J.Łukjańczuk, Ideały na sprzedaż, , 31.03.2005S.Black, wyd.cyt., s.65-132, 139-165E.M.Cenker, wyd.cyt., s.21Tamże, s.47-90, 128-159, 194-207J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.153-170B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.116-290M.Goldman, G.Hooffacker, Współpraca z prasą i public relations, Wydawnictwo Sic!, Warszawa 1997, s.163W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.81K.Wojcik, Public relations od A do Z (Tom II), Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2001, s.720-721W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.81; B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.123-124B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.120A.Gregory (red.), Public relations w praktyce, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, s.35F.P.Seitel, Public relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2003, s.416Tamże, s.414-415B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.123Tamże, s.124-125W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.276B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.126F.P.Seitel, wyd.cyt., s.424-425Ł.Piasta, Public relations - istota, techniki, Centrum Informacji Menadżera, Warszawa 1997, s.68W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.279TamżeTamże, s.280Wydawnictwo BL Info Polska, Komunikacja bez słów - gesty, którymi powinieneś się posługiwać, , 11.04.2005A.Gregory (red.), wyd.cyt., s.42-43B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.131A.Szymańska, PR., wyd.cyt., s.278B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.132W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.82B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.132-133Tamże, s.130-131Tamże, s.133-137E.M.Cenker, wyd.cyt., s.144B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.132E.M.Cenker, wyd.cyt., s.148-155Tamże, s.155-157Cyt.za: J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.73T.Nikiel, Identyfikacja wizualna firmy, , 11.04.2005J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.74Tamże, s.75-76Z.Zemler, wyd.cyt., s.32B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.194-195; A [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl milosnikstop.keep.pl
.Zemler, wyd.cyt., s.19-21E.M.Cenker, wyd.cyt., s.20-21W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.20-22A.Szymańska, wyd.cyt., s.96K.Wojcik, wyd.cyt., s.91-92Słownik wyrazów obcych, PWN, Warszawa 1980, s.606S.Black, wyd.cyt., s.40K.Wojcik, wyd.cyt., s.94Tamże, s.85A.Szymańska, wyd.cyt., s.93E.M.Cenker, wyd.cyt., s.142K.Wojcik, wyd.cyt., s.85-86I.Gajewska, Public relations na firmowym podwórku, „Marketing w praktyce” 2002, nr 4, s.40Tamże, s.39B.Rozwadowska, Public relations - teoria, praktyka, perspektywy, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2002, s.59-60; K.Wojcik, wyd.cyt., s.89K.Wojcik, wyd.cyt., s.90A.Szymańska, wyd.cyt., s.94-95K.Wojcik, wyd.cyt., s.90Tamże, s.87A.M.Nikodemska-Wołowik, Zabłysnąć wizerunkiem firmy, „Marketing w praktyce” 2004, nr 12, s.6A.Szymańska, wyd.cyt., s.96K.Wojcik, wyd.cyt., s.87-88A.M.Nikodemska-Wołowik, Corporate identity - wizja czy badania? (Cz.I), „Marketing w praktyce” 2005, nr 1, s.31A.Szymańska, wyd.cyt., s.96A.Choliński, Relacje marketingu z PR, „Marketing w praktyce” 2004, nr 3, s, 26-29A.Szymańska, Public relations i marketing: przeciwnicy czy korporacyjni sprzymierzeńcy, „Marketing i rynek” 2004, nr 5, s.19P.Bielawski, Public relations - zarządzanie informacjami, Prace Naukowe AE we Wrocławiu 2002, nr 937, s.162B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.63K.Wojcik, wyd.cyt., s.96-97W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.54-55B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.65P.Bielawski, wyd.cyt., s.164-165W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.57A.Szymańska, Public., wyd.cyt., s.17Z.Zemler, wyd.cyt., s.30-31 i 40M.Urbaniak, Wizerunek dostawcy na rynku dóbr produkcyjnych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2003, s.12 i 15Cyt.za: Tamże, s.12-14B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.56M.Urbaniak, wyd.cyt., s.31B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.55-56E.M.Cenker, wyd.cyt., s.44B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.58J.Altkorn, Wizerunek firmy, Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza 2004, s.25-29W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.16-17Tamże, s.17M.Urbaniak, wyd.cyt., s.33J.Altkorn, wyd.cyt., s.11E.Pluta, PR - moda czy konieczność? Teoria i praktyka, Twigger, Warszawa 2001, s.32Z.Zemler, wyd.cyt., s.31J.Altkorn, wyd.cyt., s.17J.Altkorn, Wizerunek a pozycjonowanie przedsiębiorstwa, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie 2000, nr 538, s.9S.Black, wyd.cyt., s.111J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.41Tamże, s.18Tamże, s.21P.Markiewicz, Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej firmy, Zeszyty Naukowe AE w Krakowie 2003, nr 629, s.109Z.Zemler, wyd.cyt., s.14-15P.Markiewicz, wyd.cyt., s.111D.Tworzydło, Pamiętaj o reputacji., „Home&Market” 2004, nr 9, s.61A.Skuza, Jak cię widzą, tak firmę piszą, „Personel i zarządzanie” 2002, nr 8, s.54Tamże, s.55Tamże, s.55-56A.Wojtas, Reputacja - cenna i doceniana, „Personel i zarządzanie” 2004, nr 8, s.13-16P.Markiewicz, wyd.cyt., s.111-112P.Markiewicz, wyd.cyt., s.112-113W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.34Tamże, s.35TamżeTamże, s.35-36Tamże, s.37Tamże, s.37-38Tamże, s.38Tamże, s.38-39Tamże, s.39TamżeTamżeTamżeTamże, s.40TamżeTamże, s.19A.Burgiel, Wizerunek firmy usługowej (Cz.I), „Marketing w praktyce” 1999, nr 4, s.50J.Altkorn, Strategia marki, PWE, Warszawa 1999, s.42M.Urbaniak, wyd.cyt., s.85J.Łukjańczuk, Ideały na sprzedaż, , 31.03.2005S.Black, wyd.cyt., s.65-132, 139-165E.M.Cenker, wyd.cyt., s.21Tamże, s.47-90, 128-159, 194-207J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.153-170B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.116-290M.Goldman, G.Hooffacker, Współpraca z prasą i public relations, Wydawnictwo Sic!, Warszawa 1997, s.163W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.81K.Wojcik, Public relations od A do Z (Tom II), Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 2001, s.720-721W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.81; B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.123-124B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.120A.Gregory (red.), Public relations w praktyce, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, s.35F.P.Seitel, Public relations w praktyce, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2003, s.416Tamże, s.414-415B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.123Tamże, s.124-125W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.276B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.126F.P.Seitel, wyd.cyt., s.424-425Ł.Piasta, Public relations - istota, techniki, Centrum Informacji Menadżera, Warszawa 1997, s.68W.Budzyński, Wizerunek., wyd.cyt., s.279TamżeTamże, s.280Wydawnictwo BL Info Polska, Komunikacja bez słów - gesty, którymi powinieneś się posługiwać, , 11.04.2005A.Gregory (red.), wyd.cyt., s.42-43B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.131A.Szymańska, PR., wyd.cyt., s.278B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.132W.Budzyński, Public., wyd.cyt., s.82B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.132-133Tamże, s.130-131Tamże, s.133-137E.M.Cenker, wyd.cyt., s.144B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.132E.M.Cenker, wyd.cyt., s.148-155Tamże, s.155-157Cyt.za: J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.73T.Nikiel, Identyfikacja wizualna firmy, , 11.04.2005J.Altkorn, Wizerunek firmy, wyd.cyt., s.74Tamże, s.75-76Z.Zemler, wyd.cyt., s.32B.Rozwadowska, wyd.cyt., s.194-195; A [ Pobierz całość w formacie PDF ]