[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.chłodnicy 4 Załóż tzw.wlot powietrza pługuśnieżnegoNajlepszym sposobem zapobieganiazamarznięciu chłodnicy powietrzadoładowującego jest zamontowanie tzw.wlotu powietrza pługu śnieżnego.Uwaga! Powietrze jest pobierane podkabiną, gdzie jest relatywnieciepłe.Dlatego też, system jestprzeznaczony do jazdy zimą i nienależy go stosować latem.Wprzypadku stosowania systemulatem może wzrosnąć zużyciepaliwa.Podzespoły chłodzące będąsię zbytnio nagrzewać i zmniejszysię ich żywotność użytkowa.WażnePo wymianie wlotu powietrza; wykonajnastępujące czynności:1.Jedna ze śrub osłony progu znajduje sięzbyt blisko przewodu powietrza istwarza ryzyko przetarcia dziury wprzewodzie.Wymień tę śrubę na śrubękołnierzową M8x16.2.W przedniej krawędzi podłogi kabiny,ponad przewodem powietrza, znajdujesię wspornik izolacji kabiny.Wpojazdach z 4-punktowymzawieszeniem kabiny wspornik należyprzyciąć na zewnątrz od podkładki.Wprzeciwnym razie ten wspornik możewybić dziurę w kolektorze ssącym, gdyzawieszenie kabiny znajduje się wnajniższym położeniu.Należy przyciąć wspornik izolacjikabiny�6 (8) Scania CV AB TI 02-03 02 21 T/B pl 3.Wywierć 2 otwory pod wspornik 1 441694 w osłonie progu według poniższegorysunku.Lokalizacja otworów�7 (8) Scania CV AB TI 02-03 02 21 T/B pl CzęściOznaczenie Część wprowadzona IlośćWlot powietrza 1 441 469 1Wspornik 1 441 694 1Opaska przewodu 816 121 1Zruba kołnierzowa, kabina typy P 812 515 2Zruba kołnierzowa, kabina typu R 812 515 1Zruba kołnierzowa, M8 x 16 812 997 1Izolacja, 25mmx1000mm 1 522 163 1�8 (8) Scania CV AB TI 02-03 02 21 T/B pl [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • milosnikstop.keep.pl