[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Trzebaprzyznać, że prace te pisane są dla przeciętnego poszukiwacza i dają do ręki odpowiedzi na większośćpytań związanych z relacjami Bóg człowiek, człowiek człowiek czy człowiek a inne istoty żyjące.Teprawdy nie tylko rozświetlają otwarty umysł poszukującego, ale też doskonale inspirująi doenergetyzowują.Dlatego też rozsądnym jest czytanie ich wielokrotnie, tak, jak zresztą zaleca przekaztam zawarty.To, z jaką odwagą zwerbalizujesz swoje myśli, pokazuje między innymi, jakim okręgiem swojejwyobrazni dysponujesz.W moim przypadku to było mniej więcej tak.Kiedy przez około dwa latasystematycznie pracowałem ze swoją Nadświadomością, otrzymałem nowego Nauczyciela Duchowego.Poznałem jego imię, oraz zakres wiedzy, w którą pragnie mnie wyposażyć.Tego nauczyciela w trakciepracy z nim, prosiłem o doprowadzenie mnie do Boga drogą na skróty.Po przeszło rocznej pracy z tymnauczycielem, pod koniec 98 roku zaproponowano mi w pewnym sklepiku książkę Rozmowy z Bogiem.Były już wtedy dwie księgi wydane w naszym języku.Kupiłem przezornie tylko jedną i jakie było mojezdziwienie.Przeczytałem ją jeszcze tej samej nocy, bowiem zrozumiałem, że to jest odpowiedz na mojeprośby.Zrozumiałem, że jest to następny cud, jakich w moim życiu przydarza się wiele.Bo oto kiedy, wzwyczajowej medytacji nakierowałem swoją percepcję mentalną na Boga, z pominięciem moichnauczycieli duchowych, otrzymałem czysty, wyrazny przekaz.Taki, o jakim pisze Walsch.Ze łzami woczach zrozumiałem wówczas, że ta książka nie tylko jest dla mnie cudowną odpowiedzią na moje prośbyo drogę do Boga.Ona też pokazuje, jak to będąc w komunikacji z własną duszą, możemy się nakierowaćna każde zródło duchowe.Jeżeli wyobraznia podpowiada nam wybór duchowych nauczycieli, to takich teżsobie dobieramy.Rozpoznajemy też przy tym cechy indywidualne dla każdej z tych postaci zródłowych.Jeżeli natomiast pozwalamy sobie w swoje wyobrazni na połączenie się ze samym yródłem, z Bogiem, toteż uzyskujemy taką komunikację bez żadnych zastrzeżeń.Odczuwając przy tym jeszcze inny, jak gdybygłębszy charakter dostępu.Podłączając się do pośrednich Bytów, Istot duchowych wyżej rozwiniętych,musimy pamiętać o tym, że każda istota posiada pewne preferencje, a więc jakąś dominującąspecjalizację.W takim też kierunku dobrze jest wykorzystywać jej wiedzę.Natomiast do prawduniwersalnych dostęp posiadają wszystkie Byty duchowe stojące wyżej w rozwoju.Połączenie mentalne zBogiem daje jednakowe możliwości dostępu do wiedzy w każdym temacie.Jedyną trudnością jaką, w tymmiejscu napotykamy, to sprawa werbalizacji swoich myśli.Wiadomo, że słownictwo nie jest w tychtematach zbytnio rozbudowane, tak więc często musimy korzystać tutaj z form opisowych, bowiembrakuje słów na precyzyjne oddanie obrazów doznawanych przekazów.Werbalizacja jest tym jedynymmankamentem, z jakim stykają się adepci duchowego poznawania Wszechświata.Nikt im natomiast niemoże odebrać doznań, jakich doświadczają w tym świecie Ducha.Doznania takie również nie mająswojego słownego wyrażenia.Ekstaza to za mało powiedziane.Nirwana natomiast, to nie jest naszesłowo i tak do końca nie daje się przetłumaczyć.Co tam będę ci truł; jeżeli nie zasmakowałeś w tymdoznaniu, to najwyższy już czas.Tego nie da się wypowiedzieć.To tak jakby starszy brat usiłowałwyjaśnić młodszemu, na czym polega doświadczenie orgazmu.Prawda, że braknie mu słów?& Tak samoi my, ludzie współczesnej kultury, zbyt długo pozostawaliśmy w oddzieleniu od swojej duchowej sfery,abyśmy mogli swobodnie werbalizować swoje doznania na tym mało znanym obszarze.Wyzbyłem się swojego ciała, wygnałem rozsądek, odrzuciłem swoją postać, usunąłem wiedzęmoją, złączyłem się z wszechogarniającą jednością.To właśnie znaczy zasiąśćw zapomnieniu.Chuang tzu.Pragnę teraz przybliżyć ci terapeutyczne właściwości, jakie wynikają z doświadczeńponadczasowych.Mam przy tym nadzieję, że dla większości czytających ten tekst, prawo przyczyny iskutku oraz filozofia reinkarnacji są znane.Dlatego też pomijam wszelkie wyjaśnienia w tej tematyce [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl milosnikstop.keep.pl
.Trzebaprzyznać, że prace te pisane są dla przeciętnego poszukiwacza i dają do ręki odpowiedzi na większośćpytań związanych z relacjami Bóg człowiek, człowiek człowiek czy człowiek a inne istoty żyjące.Teprawdy nie tylko rozświetlają otwarty umysł poszukującego, ale też doskonale inspirująi doenergetyzowują.Dlatego też rozsądnym jest czytanie ich wielokrotnie, tak, jak zresztą zaleca przekaztam zawarty.To, z jaką odwagą zwerbalizujesz swoje myśli, pokazuje między innymi, jakim okręgiem swojejwyobrazni dysponujesz.W moim przypadku to było mniej więcej tak.Kiedy przez około dwa latasystematycznie pracowałem ze swoją Nadświadomością, otrzymałem nowego Nauczyciela Duchowego.Poznałem jego imię, oraz zakres wiedzy, w którą pragnie mnie wyposażyć.Tego nauczyciela w trakciepracy z nim, prosiłem o doprowadzenie mnie do Boga drogą na skróty.Po przeszło rocznej pracy z tymnauczycielem, pod koniec 98 roku zaproponowano mi w pewnym sklepiku książkę Rozmowy z Bogiem.Były już wtedy dwie księgi wydane w naszym języku.Kupiłem przezornie tylko jedną i jakie było mojezdziwienie.Przeczytałem ją jeszcze tej samej nocy, bowiem zrozumiałem, że to jest odpowiedz na mojeprośby.Zrozumiałem, że jest to następny cud, jakich w moim życiu przydarza się wiele.Bo oto kiedy, wzwyczajowej medytacji nakierowałem swoją percepcję mentalną na Boga, z pominięciem moichnauczycieli duchowych, otrzymałem czysty, wyrazny przekaz.Taki, o jakim pisze Walsch.Ze łzami woczach zrozumiałem wówczas, że ta książka nie tylko jest dla mnie cudowną odpowiedzią na moje prośbyo drogę do Boga.Ona też pokazuje, jak to będąc w komunikacji z własną duszą, możemy się nakierowaćna każde zródło duchowe.Jeżeli wyobraznia podpowiada nam wybór duchowych nauczycieli, to takich teżsobie dobieramy.Rozpoznajemy też przy tym cechy indywidualne dla każdej z tych postaci zródłowych.Jeżeli natomiast pozwalamy sobie w swoje wyobrazni na połączenie się ze samym yródłem, z Bogiem, toteż uzyskujemy taką komunikację bez żadnych zastrzeżeń.Odczuwając przy tym jeszcze inny, jak gdybygłębszy charakter dostępu.Podłączając się do pośrednich Bytów, Istot duchowych wyżej rozwiniętych,musimy pamiętać o tym, że każda istota posiada pewne preferencje, a więc jakąś dominującąspecjalizację.W takim też kierunku dobrze jest wykorzystywać jej wiedzę.Natomiast do prawduniwersalnych dostęp posiadają wszystkie Byty duchowe stojące wyżej w rozwoju.Połączenie mentalne zBogiem daje jednakowe możliwości dostępu do wiedzy w każdym temacie.Jedyną trudnością jaką, w tymmiejscu napotykamy, to sprawa werbalizacji swoich myśli.Wiadomo, że słownictwo nie jest w tychtematach zbytnio rozbudowane, tak więc często musimy korzystać tutaj z form opisowych, bowiembrakuje słów na precyzyjne oddanie obrazów doznawanych przekazów.Werbalizacja jest tym jedynymmankamentem, z jakim stykają się adepci duchowego poznawania Wszechświata.Nikt im natomiast niemoże odebrać doznań, jakich doświadczają w tym świecie Ducha.Doznania takie również nie mająswojego słownego wyrażenia.Ekstaza to za mało powiedziane.Nirwana natomiast, to nie jest naszesłowo i tak do końca nie daje się przetłumaczyć.Co tam będę ci truł; jeżeli nie zasmakowałeś w tymdoznaniu, to najwyższy już czas.Tego nie da się wypowiedzieć.To tak jakby starszy brat usiłowałwyjaśnić młodszemu, na czym polega doświadczenie orgazmu.Prawda, że braknie mu słów?& Tak samoi my, ludzie współczesnej kultury, zbyt długo pozostawaliśmy w oddzieleniu od swojej duchowej sfery,abyśmy mogli swobodnie werbalizować swoje doznania na tym mało znanym obszarze.Wyzbyłem się swojego ciała, wygnałem rozsądek, odrzuciłem swoją postać, usunąłem wiedzęmoją, złączyłem się z wszechogarniającą jednością.To właśnie znaczy zasiąśćw zapomnieniu.Chuang tzu.Pragnę teraz przybliżyć ci terapeutyczne właściwości, jakie wynikają z doświadczeńponadczasowych.Mam przy tym nadzieję, że dla większości czytających ten tekst, prawo przyczyny iskutku oraz filozofia reinkarnacji są znane.Dlatego też pomijam wszelkie wyjaśnienia w tej tematyce [ Pobierz całość w formacie PDF ]