[ Pobierz całość w formacie PDF ]
. Niezbedne jest dla nas posiadanie planów silnych i obmyslonych celowo. Dlatego tez nie powinnismy rzucac pracy naszego kierownika genialnego na rozszarpanie przez tlum, lub nawet przez ograniczone co do liczby czlonków stowarzyszen. Plany te tymczasem nie wywróca do góry dnem instytucji wspólczesnych zmieniajac tylko ich ekonomie, czyli cala kombinacje ich pochodu, który tym sposobem skieruje sie droga wskazana w naszych planach.INSTYTUCJE I ICH FUNKCJE Pod róznymi nazwami we wszystkich krajach istnieje mniej wiecej to samo. Przedstawicielstwo narodowe, ministerstwa, senat, rady panstwa, ciala prawodawcze i wykonawcze. nie ma potrzeby wyjasniania mechanizmu stosunków wzajemnych pomiedzy powyzszymi instytucjami, jest to bowiem powszechnie znane. Nalezy tylko zwrócic uwage, ze kazda z wymienionych instytucji odpowiada pewnej donioslej funkcji panstwowej. Prosze zauwazyc, ze przymiotnik „doniosly" stosuje nie do instytucji, lecz do funkcji, a wiec nie instytucje lecz ich funkcje sa doniosle. Instytucje podzielily miedzy soba wszystkie funkcje zarzadzania - administracyjna, prawodawcza i wykonawcza. To tez zaczely dzialac w oragnizmie panstwowym jak narzady w ciele ludzkim. Jezeli uszkodzimy jedna czesc maszyny panstwowej, panstwo niby czlowiek zachoruje i umrze.TRUCIZNA LIBERALIZMU Kiedy wprowadzilismy do organizmu panstwowego trucizne liberalizmu, cala jego kompleksja polityczna ulegla zmianie : panstwa zapadly na chorobe smiertelna - zakazenie krwi. Nie pozostaje nic, jak oczekiwac konca ich agonii.KONSTYTUCJA JAKO SZKOLA WASNI PARTYJNYCH.ERA REPUBLIKANSKA. PREZYDENCI JAKO KREATURY ZYDOSTWA. Z liberalizmu zrodzily sie panstwa konstytucyjne, które zastapily zbawcze dla gojów samowladztwo. Konstytucja zas, jak to dobrze wiecie nie jest niczym innym jak tylko szkola wasni, nieladu, sporów, niezgody, czczej agitacji partyjnej, tendencji partyjnej - slowem sa to szkoly wszystkiego co pozbawia indywidualnosci dzialalnosc panstwowa. Trybuna parlamentarna, nie mniej niz prasa skazala panujacych na bezczynnosc i bezsilnosc. Wskutek tego uczynila ich niepotrzebnymi, zbytecznymi, co bylo powodem obalenia tronów w wielu panstwach. Wówczas stalo sie mozliwe powstanie ery republikanskiej i wówczas to wlasnie zastapilismy wladce przez karykature rzadu-prezydenta, wzietego z tlumu, ze srodowiska naszych kreatur i niewolników. To bylo podstawa miny umieszczonej przez nas pod narodem gojów, a wlasciwie pod narodami gojów.ODPOWIEDZIALNOSC PREZYDENTÓW Wkrótce bedzie przez nas wprowadzona odpowiedzialnosc prezydentów. Wtedy juz bez ceremonii bedziemy wprowadzali to, za co odpowiedzialnosc spadnie na nasza kreature. Co nas to obchodzi, ze rozrzedza szeregi osób, dazacych do wladzy, ze powstana zamieszki wskutek niemoznosci znalezienia prezydentów, które ostatecznie zdezorganizuja panstwa.ROLA IZBY DEPUTOWANYCH I PREZYDENTA Aby plan nasz doprowadzil do powyzszych wyników, bedziemy organizowali wybory takich prezydentów, w których przeszlosci istnieje jakas niewyjasniona ciemna sprawa. Wówczas beda oni wiernymi wykonawcami naszych planów, a to w obawie rewelacji oraz z powodu wrodzonej kazdemu kto doszedl do wladzy daznosci zachowania dla siebie przywilejów i zaszczytów zwiazanych z godnoscia prezydenta. Izba deputowanych bedzie oslaniala, bronila i wybierala prezydentów, lecz odbierzemy jej atrybucje wnoszenia projektów praw i ich zmiany. Atrybucje te przekazemy prezydentowi odpowiedzialnemu - zabawce w naszych rekach. Rzecz prosta, iz wówczas wladza prezydenta stanie sie celem najrózniejszych napasci. Totez damy mu samoobrone w formie prawa odwolywania sie do narodu, do jego decyzji poza jego przedstawicielami, czyli do tego samego naszego slepego popychadla - wiekszosci z sposród tlumu. Niezaleznie od tego nadamy prezydentowi prawo wprowadzania stanu wojennego. Umotywujemy to w taki sposób, ze prezydent jako szef armii calego kraju winien miec moznosc rozporzadzania nia w wypadkach, kiedy zachodzi potrzeba obrony nowej konstytucji republikanskiej, do czego jest najzupelniej uprawniony jako przedstawiciel odpowiedzialny tej konstytucji. Zrozumiale jest, ze w warunkach podobnych, klucz od swiatyni bedzie pozostawal w naszym reku i nikt prócz nas nie bedzie kierowal sila prawodawcza.NOWA KONSTYTUCJA REPUBLIKANSKA Poza tym z chwila wprowadzenia nowej konstytucji republikanskiej odbierzemy Izbie prawo interpelacji co do zarzadzen rzadowych, pod pretekstem zachowania tajemnicy panstwowej. Prócz tego sprowadzimy do minimum liczbe przedstawicieli, a tym samym ograniczymy namietnosci polityczne. Jezeli zas one wbrew oczekiwaniom wybuchna takze i w owym minimum, to zanulujemy je przez odwolanie sie do wiekszosci calego narodu. Mianowanie prezydentów i Vice prezydentów Izby i Senatu bedzie zalezec od prezydenta. Nieustajace sesje parlamentów zredukujemy do paru miesiecy. Poza tym prezydent jako naczelnik wladzy wykonawczej bedzie mial prawo zwolywania parlamentu lub zarzadzania w sesjach przerw, które moga trwac az do naznaczenia terminu nowej sesji. Aby skutki tych dzialan bezprawnych w swej istocie nie wypadly przedwczesnie dla naszych planów na wprowadzona przez nas odpowiedzialnosc prezydenta podsuniemy ministrom oraz ich przedstawicielom wyzszej administracji otaczajacym prezydenta, mysl obchodzenia jego zarzadzen wlasnymi srodkami, za co oni, a nie prezydent, beda ponosili odpowiedzialnosc. Szczególnie zalecamy powierzanie wykonywania tej roli Senatowi, Radzie Panstwa lub Radzie Ministrów, nie zas poszczególnym osobom [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl milosnikstop.keep.pl
. Niezbedne jest dla nas posiadanie planów silnych i obmyslonych celowo. Dlatego tez nie powinnismy rzucac pracy naszego kierownika genialnego na rozszarpanie przez tlum, lub nawet przez ograniczone co do liczby czlonków stowarzyszen. Plany te tymczasem nie wywróca do góry dnem instytucji wspólczesnych zmieniajac tylko ich ekonomie, czyli cala kombinacje ich pochodu, który tym sposobem skieruje sie droga wskazana w naszych planach.INSTYTUCJE I ICH FUNKCJE Pod róznymi nazwami we wszystkich krajach istnieje mniej wiecej to samo. Przedstawicielstwo narodowe, ministerstwa, senat, rady panstwa, ciala prawodawcze i wykonawcze. nie ma potrzeby wyjasniania mechanizmu stosunków wzajemnych pomiedzy powyzszymi instytucjami, jest to bowiem powszechnie znane. Nalezy tylko zwrócic uwage, ze kazda z wymienionych instytucji odpowiada pewnej donioslej funkcji panstwowej. Prosze zauwazyc, ze przymiotnik „doniosly" stosuje nie do instytucji, lecz do funkcji, a wiec nie instytucje lecz ich funkcje sa doniosle. Instytucje podzielily miedzy soba wszystkie funkcje zarzadzania - administracyjna, prawodawcza i wykonawcza. To tez zaczely dzialac w oragnizmie panstwowym jak narzady w ciele ludzkim. Jezeli uszkodzimy jedna czesc maszyny panstwowej, panstwo niby czlowiek zachoruje i umrze.TRUCIZNA LIBERALIZMU Kiedy wprowadzilismy do organizmu panstwowego trucizne liberalizmu, cala jego kompleksja polityczna ulegla zmianie : panstwa zapadly na chorobe smiertelna - zakazenie krwi. Nie pozostaje nic, jak oczekiwac konca ich agonii.KONSTYTUCJA JAKO SZKOLA WASNI PARTYJNYCH.ERA REPUBLIKANSKA. PREZYDENCI JAKO KREATURY ZYDOSTWA. Z liberalizmu zrodzily sie panstwa konstytucyjne, które zastapily zbawcze dla gojów samowladztwo. Konstytucja zas, jak to dobrze wiecie nie jest niczym innym jak tylko szkola wasni, nieladu, sporów, niezgody, czczej agitacji partyjnej, tendencji partyjnej - slowem sa to szkoly wszystkiego co pozbawia indywidualnosci dzialalnosc panstwowa. Trybuna parlamentarna, nie mniej niz prasa skazala panujacych na bezczynnosc i bezsilnosc. Wskutek tego uczynila ich niepotrzebnymi, zbytecznymi, co bylo powodem obalenia tronów w wielu panstwach. Wówczas stalo sie mozliwe powstanie ery republikanskiej i wówczas to wlasnie zastapilismy wladce przez karykature rzadu-prezydenta, wzietego z tlumu, ze srodowiska naszych kreatur i niewolników. To bylo podstawa miny umieszczonej przez nas pod narodem gojów, a wlasciwie pod narodami gojów.ODPOWIEDZIALNOSC PREZYDENTÓW Wkrótce bedzie przez nas wprowadzona odpowiedzialnosc prezydentów. Wtedy juz bez ceremonii bedziemy wprowadzali to, za co odpowiedzialnosc spadnie na nasza kreature. Co nas to obchodzi, ze rozrzedza szeregi osób, dazacych do wladzy, ze powstana zamieszki wskutek niemoznosci znalezienia prezydentów, które ostatecznie zdezorganizuja panstwa.ROLA IZBY DEPUTOWANYCH I PREZYDENTA Aby plan nasz doprowadzil do powyzszych wyników, bedziemy organizowali wybory takich prezydentów, w których przeszlosci istnieje jakas niewyjasniona ciemna sprawa. Wówczas beda oni wiernymi wykonawcami naszych planów, a to w obawie rewelacji oraz z powodu wrodzonej kazdemu kto doszedl do wladzy daznosci zachowania dla siebie przywilejów i zaszczytów zwiazanych z godnoscia prezydenta. Izba deputowanych bedzie oslaniala, bronila i wybierala prezydentów, lecz odbierzemy jej atrybucje wnoszenia projektów praw i ich zmiany. Atrybucje te przekazemy prezydentowi odpowiedzialnemu - zabawce w naszych rekach. Rzecz prosta, iz wówczas wladza prezydenta stanie sie celem najrózniejszych napasci. Totez damy mu samoobrone w formie prawa odwolywania sie do narodu, do jego decyzji poza jego przedstawicielami, czyli do tego samego naszego slepego popychadla - wiekszosci z sposród tlumu. Niezaleznie od tego nadamy prezydentowi prawo wprowadzania stanu wojennego. Umotywujemy to w taki sposób, ze prezydent jako szef armii calego kraju winien miec moznosc rozporzadzania nia w wypadkach, kiedy zachodzi potrzeba obrony nowej konstytucji republikanskiej, do czego jest najzupelniej uprawniony jako przedstawiciel odpowiedzialny tej konstytucji. Zrozumiale jest, ze w warunkach podobnych, klucz od swiatyni bedzie pozostawal w naszym reku i nikt prócz nas nie bedzie kierowal sila prawodawcza.NOWA KONSTYTUCJA REPUBLIKANSKA Poza tym z chwila wprowadzenia nowej konstytucji republikanskiej odbierzemy Izbie prawo interpelacji co do zarzadzen rzadowych, pod pretekstem zachowania tajemnicy panstwowej. Prócz tego sprowadzimy do minimum liczbe przedstawicieli, a tym samym ograniczymy namietnosci polityczne. Jezeli zas one wbrew oczekiwaniom wybuchna takze i w owym minimum, to zanulujemy je przez odwolanie sie do wiekszosci calego narodu. Mianowanie prezydentów i Vice prezydentów Izby i Senatu bedzie zalezec od prezydenta. Nieustajace sesje parlamentów zredukujemy do paru miesiecy. Poza tym prezydent jako naczelnik wladzy wykonawczej bedzie mial prawo zwolywania parlamentu lub zarzadzania w sesjach przerw, które moga trwac az do naznaczenia terminu nowej sesji. Aby skutki tych dzialan bezprawnych w swej istocie nie wypadly przedwczesnie dla naszych planów na wprowadzona przez nas odpowiedzialnosc prezydenta podsuniemy ministrom oraz ich przedstawicielom wyzszej administracji otaczajacym prezydenta, mysl obchodzenia jego zarzadzen wlasnymi srodkami, za co oni, a nie prezydent, beda ponosili odpowiedzialnosc. Szczególnie zalecamy powierzanie wykonywania tej roli Senatowi, Radzie Panstwa lub Radzie Ministrów, nie zas poszczególnym osobom [ Pobierz całość w formacie PDF ]