[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Plan działań wychowawczychPlan działań wychowawczychdla klasy piątejCel wychowania: UCZEŃ POZNAJE SIEBIE.Efekty działań wychowawczych:lobserwuje swoje zachowanie w różnych sytuacjachllświadome jest własnych zalet i wadllumie ocenić wzorce zachowań i ich wpływ na kształtowanie swojej osobyllchce i potrafi się pozytywnie zaprezentowaćllpotrafi i chce się zachowaćlLP.Cele operacyjneZadaniaOsoba odpowiedzialnaSposób ewaluacji1.Obserwujemy i analizujemy swoje zachowanie w różnych sytuacjachlzajęcia warsztatowellgry dramatycznellscenki rodzajowelldyskusjellwychowawcallpedagogllpsychologlObserwacjalwychowawcallnauczycielelluczniowiel2.Poznajemy siebieltreningi umiejętnościllmoja osoba w oczach innychllwywiadllwychowawcallrówieśnicyllrodzice i krewnillpedagogllpsychologlRozmowylwychowawcallnauczycielellrodzicelTest socjometrycznylwychowawcallpedagogl3.Dostrzegamy wpływ wzorców na nasze zachowanielpoznanie i analiza wzorców zachowań zaproponowanych przez dziecillwywiad z idolemllwychowawcallnauczyciel humanistalRozmowy z dziećmilwychowawcallnauczyciel humanistallrodzicel4.Potrafimy dokonać autoprezentacji pozytywnejlreklama własnej osoby z wykorzystaniem różnych form i technikllkonkurs „uczeń o jakim się marzy”llwychowawcalluczniowiellplastyklRozmowy z dziećmilwychowawcallplastykllrodzicel5.Stosujemy zwroty grzecznościowe i zasady dobrego zachowania w klasie, w szkole i poza szkołąlscenki rodzajowellzajęcia warsztatowellzajęcia socjometrycznellzapoznanie się i analiza kodeksu uczniallzapoznanie się z regulaminem biblioteki szkolnejllstworzenie klasowego kodeksu zachowaniallwychowawcallpedagogllpsychologlldyrekcjallbibliotekarzlObserwacjalwychowawcallnauczycielellrodzicel [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl milosnikstop.keep.pl
.Plan działań wychowawczychPlan działań wychowawczychdla klasy piątejCel wychowania: UCZEŃ POZNAJE SIEBIE.Efekty działań wychowawczych:lobserwuje swoje zachowanie w różnych sytuacjachllświadome jest własnych zalet i wadllumie ocenić wzorce zachowań i ich wpływ na kształtowanie swojej osobyllchce i potrafi się pozytywnie zaprezentowaćllpotrafi i chce się zachowaćlLP.Cele operacyjneZadaniaOsoba odpowiedzialnaSposób ewaluacji1.Obserwujemy i analizujemy swoje zachowanie w różnych sytuacjachlzajęcia warsztatowellgry dramatycznellscenki rodzajowelldyskusjellwychowawcallpedagogllpsychologlObserwacjalwychowawcallnauczycielelluczniowiel2.Poznajemy siebieltreningi umiejętnościllmoja osoba w oczach innychllwywiadllwychowawcallrówieśnicyllrodzice i krewnillpedagogllpsychologlRozmowylwychowawcallnauczycielellrodzicelTest socjometrycznylwychowawcallpedagogl3.Dostrzegamy wpływ wzorców na nasze zachowanielpoznanie i analiza wzorców zachowań zaproponowanych przez dziecillwywiad z idolemllwychowawcallnauczyciel humanistalRozmowy z dziećmilwychowawcallnauczyciel humanistallrodzicel4.Potrafimy dokonać autoprezentacji pozytywnejlreklama własnej osoby z wykorzystaniem różnych form i technikllkonkurs „uczeń o jakim się marzy”llwychowawcalluczniowiellplastyklRozmowy z dziećmilwychowawcallplastykllrodzicel5.Stosujemy zwroty grzecznościowe i zasady dobrego zachowania w klasie, w szkole i poza szkołąlscenki rodzajowellzajęcia warsztatowellzajęcia socjometrycznellzapoznanie się i analiza kodeksu uczniallzapoznanie się z regulaminem biblioteki szkolnejllstworzenie klasowego kodeksu zachowaniallwychowawcallpedagogllpsychologlldyrekcjallbibliotekarzlObserwacjalwychowawcallnauczycielellrodzicel [ Pobierz całość w formacie PDF ]