[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Jednak z szalenstwa plynie madrosc, a z madrosci sila.Malkavianie sa prawdziwymi istotami chaosu.Ale znani sa tez jako klowni i figlarze.Nie wszystko, co ich dotyczy, ma sens.Hanba klanu sa jego destruktywni i nihilistyczni czlonkowie.Malkavianie maja reputacje sadystow i slabo panuja nad czlowieczenstwem, ktore im jeszcze pozostalo.Tacy Malkavianie sa na szczescie w mniejszosci.Czlonkowie tego klanu nieustannie zaskakuja Rodzine; czesto nie wydaja sie oblakani.Niektorzy z Rodziny wierza, ze Malkavianie maja niezasluzona opinie, zhanbiona przez kilku naprawde psychotycznych czlonkow tego klanu.Nalezy przy tym pamietac, ze wiekszosc normalnie wygladajacych ludzi ma bardzo slaby kontakt z rzeczywistoscia.Malkavianie maja swoja uhonorowana czasem tradycje robienia kawalow czlonkom Rodziny, a takze bydlu.Natura tych „figli” moze byc bardzo rozna, poczynajac od zabaw bezpiecznych, na potencjalnie smiertelnych konczac.Malkavianie odnosza sie do siebie zaleznie od indywidualnego prestizu, ocenianego w klanie na podstawie platanych figli.Wielu Malkavianow swiecie wierzy, ze Jyhad jest zartem, ktory zrobil zalozyciel ich rodu.Malkavianie sa bardzo wybredni, jesli idzie o tego, kogo Przeistaczaja.Zwykle wybieraja osobnikow na skraju obledu.Czlonkowie klanu dlugo i zawziecie poszukuja takich, ktorzy poznali tak wiele prawdy, iz zeszli do otchlani chaosu i wskutek tego odkryli wyjatkowa perspektywe rzeczywistosci.Jesli wybrany potomek jest jednak zdrowy, ojciec sprawi mu mozliwie najciezsze Przeistoczenie i Przemienienie, starajac sie, aby podczas tego procesu smiertelnik oszalal.Przydomek: SwiryWyglad: Czlonkowie tego klanu wygladaja bardzo roznie i prowadza bardzo rozny tryb zycia.Schronienie: Malkavianie mieszkaja wszedzie tam, gdzie czuja sie wygodnie.Wielu z nich wybiera szpitale i zaklady dla psychicznie chorych.Niektorzy nawet uchodza wzgledem personelu za pacjentow.Pochodzenie: Czlonkowie tego klanu wybieraja na neonatow tylko tych, ktorzy sa bliscy smierci lub sa na tyle szaleni, iz egzystencja wampira okaze sie w pewien sposob konsekwencja ich bytu.Wierza, ze wszyscy smiertelni powinni miec szanse przezyc swe naturalne zycie.Kreacja Bohatera: Malkavianie moga pelnic w zyciu kazda role - im bardziej niezwykla, tym lepsza.Moga miec bardzo rozna Postawe, ktora rzadko oddaje ich prawdziwe Usposobienie.Mentalne Atrybuty sa pierwszorzedne, podobnie jak Talenty w wypadku Zdolnosci.Moga miec prawie kazda Ceche Pozycji.Klanowe Dyscypliny: Nadwrazliwosc, Dominacja, MimikraUlomnosci: Wszyscy czlonkowie tego klanu maja jakies Zaburzenia.Bohater rozpoczyna gre, majac jedno z nich.Gracz moze wybrac dowolne Zaburzenie (patrz: rozdzial 8), ale bohater nigdy nie bedzie w stanie kompletnie go stlumic, bez wzgledu na to, ile punktow Sily Woli poswieci.Dotyk szalenstwa ciazy na czlonkach tego rodu od zawsze.Organizacja: Wielu Malkavianow prawdopodobnie nie zdaje sobie nawet sprawy, ze tworza klan, a reszta usilnie zaprzecza, jakoby byli Malkavianami.Cytat: „Powiedziales, szalenstwo? Boisz sie mnie? Obawiasz sie tego, co moglbym zrobic, co moglbym powiedziec? Zdumiewajaca reakcja! Czy to ci przypadkiem nie przeszkadza?”Stereotypy myslenia:- Nosferatu - To najzabawniejszy klan ze wszystkich i pewnie najuczciwszy, bo jawnie pokazuja to, co inni z takim trudem probuja ukryc.- Tremere - Oni wiedza to, co my wiemy, ale stronia od tego.Ciagle usiluja uniknac tego, co jest nieuniknione.Natura pelna jest roznych cykli.- Ventrue - Z nimi jest najlepsza zabawa, bo wszystko biora serio.- Gangrel - Sa inni niz reszta, podobnie jak my, ale sa jeszcze wiekszymi samotnikami.- Toreador - Jacy rozkoszni hedonisci - to nie zycie, ktorym zyja, ale nieustanne umieranie.Gdyby kiedys to sobie uprzytomnili, ich zabawa skonczylaby sie.- Brujah - Maja jakas wizje, ale w swoim fanatyzmie sa tak samo slepi, jak reszta.[Karta Bohatera:]Usposobienie: BLAZENPostawa: EKSCENTRYKKlan: MALKAVIANPokolenie: XIIIRola: NEUROTYCZNY KOMIKDyscypliny: NADWRAZLIWOSC, DOMINACJA, MIMIKRAPozycja: TRZODA, WPLYWY, SRODKI, ZNAJOMOSCINOSFERATUZe wszystkich klanow Nosferatu przypominaja ludzi najmniej.Wygladaja niczym dzikie zwierzeta.Ich zapach i wyglad jest nieprzyjemny - ktos moglby nawet powiedziec, ze potworny.Dlugie, bulwiaste uszy, szorstka skora, resztki wlosow, pociagle twarze, poznaczone odrazajacymi brodawkami i guzkami naleza u nich do cech najmniej przyprawiajacych o mdlosci.Nosferatu po swoim Przeistoczeniu przechodza wyjatkowo bolesny okres transformacji.W ciagu tygodni ich smiertelny wyglad wolno sie zmienia, przyjmujac oblicze Nosferatu.Na poczatku dziecko cieszy sie swymi nowo zyskanymi mocami, lecz wkrotce rozpoczyna sie bol i przemiana.Psychiczna trauma przemiany w tak odrazajaca potwornosc jest czesto bardziej dotkliwa, niz fizyczne symptomy.Nosferatu zwykle Przeistaczaja takich smiertelnikow, ktorzy sa w jakis sposob wypaczeni - emocjonalnie, fizycznie, duchowo czy intelektualnie.Uwazaja, ze Przeistoczenie jest zbyt straszne, aby dotknac nim jakakolwiek wartosciowa ludzka istote.Przez przemiane w wampira Nosferatu maja nadzieje zbawic smiertelnych, dajac im „druga szanse”.Zadziwiajace jest, jak czesto to skutkuje.Pod swa grozna powloka Nosferatu maja zaskakujaco praktyczne i zdrowe umysly [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl milosnikstop.keep.pl
.Jednak z szalenstwa plynie madrosc, a z madrosci sila.Malkavianie sa prawdziwymi istotami chaosu.Ale znani sa tez jako klowni i figlarze.Nie wszystko, co ich dotyczy, ma sens.Hanba klanu sa jego destruktywni i nihilistyczni czlonkowie.Malkavianie maja reputacje sadystow i slabo panuja nad czlowieczenstwem, ktore im jeszcze pozostalo.Tacy Malkavianie sa na szczescie w mniejszosci.Czlonkowie tego klanu nieustannie zaskakuja Rodzine; czesto nie wydaja sie oblakani.Niektorzy z Rodziny wierza, ze Malkavianie maja niezasluzona opinie, zhanbiona przez kilku naprawde psychotycznych czlonkow tego klanu.Nalezy przy tym pamietac, ze wiekszosc normalnie wygladajacych ludzi ma bardzo slaby kontakt z rzeczywistoscia.Malkavianie maja swoja uhonorowana czasem tradycje robienia kawalow czlonkom Rodziny, a takze bydlu.Natura tych „figli” moze byc bardzo rozna, poczynajac od zabaw bezpiecznych, na potencjalnie smiertelnych konczac.Malkavianie odnosza sie do siebie zaleznie od indywidualnego prestizu, ocenianego w klanie na podstawie platanych figli.Wielu Malkavianow swiecie wierzy, ze Jyhad jest zartem, ktory zrobil zalozyciel ich rodu.Malkavianie sa bardzo wybredni, jesli idzie o tego, kogo Przeistaczaja.Zwykle wybieraja osobnikow na skraju obledu.Czlonkowie klanu dlugo i zawziecie poszukuja takich, ktorzy poznali tak wiele prawdy, iz zeszli do otchlani chaosu i wskutek tego odkryli wyjatkowa perspektywe rzeczywistosci.Jesli wybrany potomek jest jednak zdrowy, ojciec sprawi mu mozliwie najciezsze Przeistoczenie i Przemienienie, starajac sie, aby podczas tego procesu smiertelnik oszalal.Przydomek: SwiryWyglad: Czlonkowie tego klanu wygladaja bardzo roznie i prowadza bardzo rozny tryb zycia.Schronienie: Malkavianie mieszkaja wszedzie tam, gdzie czuja sie wygodnie.Wielu z nich wybiera szpitale i zaklady dla psychicznie chorych.Niektorzy nawet uchodza wzgledem personelu za pacjentow.Pochodzenie: Czlonkowie tego klanu wybieraja na neonatow tylko tych, ktorzy sa bliscy smierci lub sa na tyle szaleni, iz egzystencja wampira okaze sie w pewien sposob konsekwencja ich bytu.Wierza, ze wszyscy smiertelni powinni miec szanse przezyc swe naturalne zycie.Kreacja Bohatera: Malkavianie moga pelnic w zyciu kazda role - im bardziej niezwykla, tym lepsza.Moga miec bardzo rozna Postawe, ktora rzadko oddaje ich prawdziwe Usposobienie.Mentalne Atrybuty sa pierwszorzedne, podobnie jak Talenty w wypadku Zdolnosci.Moga miec prawie kazda Ceche Pozycji.Klanowe Dyscypliny: Nadwrazliwosc, Dominacja, MimikraUlomnosci: Wszyscy czlonkowie tego klanu maja jakies Zaburzenia.Bohater rozpoczyna gre, majac jedno z nich.Gracz moze wybrac dowolne Zaburzenie (patrz: rozdzial 8), ale bohater nigdy nie bedzie w stanie kompletnie go stlumic, bez wzgledu na to, ile punktow Sily Woli poswieci.Dotyk szalenstwa ciazy na czlonkach tego rodu od zawsze.Organizacja: Wielu Malkavianow prawdopodobnie nie zdaje sobie nawet sprawy, ze tworza klan, a reszta usilnie zaprzecza, jakoby byli Malkavianami.Cytat: „Powiedziales, szalenstwo? Boisz sie mnie? Obawiasz sie tego, co moglbym zrobic, co moglbym powiedziec? Zdumiewajaca reakcja! Czy to ci przypadkiem nie przeszkadza?”Stereotypy myslenia:- Nosferatu - To najzabawniejszy klan ze wszystkich i pewnie najuczciwszy, bo jawnie pokazuja to, co inni z takim trudem probuja ukryc.- Tremere - Oni wiedza to, co my wiemy, ale stronia od tego.Ciagle usiluja uniknac tego, co jest nieuniknione.Natura pelna jest roznych cykli.- Ventrue - Z nimi jest najlepsza zabawa, bo wszystko biora serio.- Gangrel - Sa inni niz reszta, podobnie jak my, ale sa jeszcze wiekszymi samotnikami.- Toreador - Jacy rozkoszni hedonisci - to nie zycie, ktorym zyja, ale nieustanne umieranie.Gdyby kiedys to sobie uprzytomnili, ich zabawa skonczylaby sie.- Brujah - Maja jakas wizje, ale w swoim fanatyzmie sa tak samo slepi, jak reszta.[Karta Bohatera:]Usposobienie: BLAZENPostawa: EKSCENTRYKKlan: MALKAVIANPokolenie: XIIIRola: NEUROTYCZNY KOMIKDyscypliny: NADWRAZLIWOSC, DOMINACJA, MIMIKRAPozycja: TRZODA, WPLYWY, SRODKI, ZNAJOMOSCINOSFERATUZe wszystkich klanow Nosferatu przypominaja ludzi najmniej.Wygladaja niczym dzikie zwierzeta.Ich zapach i wyglad jest nieprzyjemny - ktos moglby nawet powiedziec, ze potworny.Dlugie, bulwiaste uszy, szorstka skora, resztki wlosow, pociagle twarze, poznaczone odrazajacymi brodawkami i guzkami naleza u nich do cech najmniej przyprawiajacych o mdlosci.Nosferatu po swoim Przeistoczeniu przechodza wyjatkowo bolesny okres transformacji.W ciagu tygodni ich smiertelny wyglad wolno sie zmienia, przyjmujac oblicze Nosferatu.Na poczatku dziecko cieszy sie swymi nowo zyskanymi mocami, lecz wkrotce rozpoczyna sie bol i przemiana.Psychiczna trauma przemiany w tak odrazajaca potwornosc jest czesto bardziej dotkliwa, niz fizyczne symptomy.Nosferatu zwykle Przeistaczaja takich smiertelnikow, ktorzy sa w jakis sposob wypaczeni - emocjonalnie, fizycznie, duchowo czy intelektualnie.Uwazaja, ze Przeistoczenie jest zbyt straszne, aby dotknac nim jakakolwiek wartosciowa ludzka istote.Przez przemiane w wampira Nosferatu maja nadzieje zbawic smiertelnych, dajac im „druga szanse”.Zadziwiajace jest, jak czesto to skutkuje.Pod swa grozna powloka Nosferatu maja zaskakujaco praktyczne i zdrowe umysly [ Pobierz całość w formacie PDF ]