[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Redukcja zaangażowania politycznego i militarnego oraz malejące interesy ekonomiczne w Europie.Selektywne podejście do kwestii globalnych.Uprzywilejowane stosunki z Chinami i Ameryka Pdn.RosjaStopniowa stabilizacja polityczna i rekonwalescencja ekonomiczna.Wzmocnienie stosunków bilateralnych z USA (uzgodniona OBWEizacja NATO).Silniejsze zawiązki z Chinami i NIS.Radzi sobie jakoś i koncentruje się na swoich sprawach.Wzrastająca siła regionów.Postawa obcości i napięcia w stosunkach z UE.Wzmocnienie stosunków bilateralnych z USAAzjaUdane przekształcenia ekonomiczne wg wzorów wolnorynkowych.Ekonomiczny wzrost Chin powodujący zwiększenie regionalnych nierówności i osłabienie władzy centralnej.Erozja supremacji ekonomicznej Japonii i jej słaba rola w regionie.Nierówne przekształcenia ekonomiczne.Wzrost zróżnicowania w osiągnięciach Azji Południowo-Wschodniej.Chiny ewoluują w kierunku luźnej federacji coraz bardziej zróżnicowanie regionalnie.Osłabienie ekonomiczne i polityczne Japonii.Wspólna odpowiedzialnośćKreatywne społecznościNiespokojne sąsiedztwo`Trzecia Rewolucja Przemysłowa' ułatwiona przez politykę reorientacji techniki na użytkownika (publiczno-prywatne partnerstwa).Przedsiębiorstwa oparte na modelu udziałowca.Obustronnie korzystna elastyczność.Zwolnienie trendu wzrostu.Silny impuls polityczny do rozwoju zielonych technologii i technologii treningu.Przeszkody dla prywatnego inwestowania w pewnych dziedzinach (np.biotechnologie).Reorganizacja firm wokół demokratycznego i egalitarnego imperatywu.Wyraźne zwolnienie tempa wzrostu.Europa coraz gorzej radzi sobie z konkurencją międzynarodową, szczególnie w sektorach hi-tech.Polityczne ingerencje w reorganizacje wielkich przedsiębiorstw.Renesans społeczno-ekologicznej świadomości.Wiara w odpowiedzialność i obywatelską solidarność.Szeroka tolerancja różnorodności.Nieco politycznej poprawności.Rewolucyjna świadomość społeczno-ekologiczna.Reakcja przeciw strukturom zdominowanym przez `racjonalność ekonomiczną'.Poparcie dla powszechnej kreatywnościWzrastająca niechęć do ryzyka.`Powrót do korzeni' w kwestii nietolerancji (w tym regres w równouprawnieniu kobiet).Pełzający rasizm.Troska o ekonomiczne, a nawet fizyczne bezpieczeństwo (przestępczość miejska, mafie, wojna w bliskiej zagranicy)Nowi politycy przeciw starym biurokratom.Europejska inicjatywa reformy sektora publicznego (2001) — subsydiarność na wszystkich poziomach (statuty regulujące relacje między UE i państwami oraz między państwami i regionami)Gwałtowne powstania (w szeregu krajów) wywołane koordynowanym przez UE planem obcięcia osłon socjalnych.Paneuropejskie Fora (Agory) dyskutują o przyszłości europejskich społeczeństw.Kryzys i reforma państw wokół socjoekologicznych priorytetów.(Duże) państwa narodowe wykorzystują zagrożenia bezpieczeństwa do umocnienia autorytetu rządów.Przesunięcie politycznego środka ciężkości w stronę prawicowego populizmu (Forteca Europa).`Relegitymizacja' państwa.Ważna mniejszość aktywnych obywateli uwarunkowuje życie polityczne i lokalne.Szeroki konsensus dla reformy sektora publicznego i instytucji społecznych.Wzrastający udział w życiu lokalnym i politycznym po okresie niepokojów społecznych.Ważne znaczenie europejskich sieci `socjalnych przedsiębiorców'Polityczna pasywność i rozproszony poparcie dla działań autorytarnych.Media szerzą lek przed innością.Reforma sektora publicznego zgodnie z zasadami decentralizacji, przejrzystości, odpowiedzialności i subsydiarności.Wzrasta rola mechanizmów ocen i kontroli związanych z regulacja i wdrażaniem (obkurczanie tradycyjnych ministerstw).Wzajemna penetracja sektora publicznego i prywatnego sektora non-profit.Nie rządowe organizacje aktywne na polu zapewniania usług publicznych (edukacja, szkolenie zawodowe, pomoc ludziom o niskich dochodach)Wycofanie z reformy sektora publicznego.Tajność przeważa nad przejrzystością.Centralizm zniechęca do uelastyczniania.System usług publicznych staje się przestarzały [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl milosnikstop.keep.pl
.Redukcja zaangażowania politycznego i militarnego oraz malejące interesy ekonomiczne w Europie.Selektywne podejście do kwestii globalnych.Uprzywilejowane stosunki z Chinami i Ameryka Pdn.RosjaStopniowa stabilizacja polityczna i rekonwalescencja ekonomiczna.Wzmocnienie stosunków bilateralnych z USA (uzgodniona OBWEizacja NATO).Silniejsze zawiązki z Chinami i NIS.Radzi sobie jakoś i koncentruje się na swoich sprawach.Wzrastająca siła regionów.Postawa obcości i napięcia w stosunkach z UE.Wzmocnienie stosunków bilateralnych z USAAzjaUdane przekształcenia ekonomiczne wg wzorów wolnorynkowych.Ekonomiczny wzrost Chin powodujący zwiększenie regionalnych nierówności i osłabienie władzy centralnej.Erozja supremacji ekonomicznej Japonii i jej słaba rola w regionie.Nierówne przekształcenia ekonomiczne.Wzrost zróżnicowania w osiągnięciach Azji Południowo-Wschodniej.Chiny ewoluują w kierunku luźnej federacji coraz bardziej zróżnicowanie regionalnie.Osłabienie ekonomiczne i polityczne Japonii.Wspólna odpowiedzialnośćKreatywne społecznościNiespokojne sąsiedztwo`Trzecia Rewolucja Przemysłowa' ułatwiona przez politykę reorientacji techniki na użytkownika (publiczno-prywatne partnerstwa).Przedsiębiorstwa oparte na modelu udziałowca.Obustronnie korzystna elastyczność.Zwolnienie trendu wzrostu.Silny impuls polityczny do rozwoju zielonych technologii i technologii treningu.Przeszkody dla prywatnego inwestowania w pewnych dziedzinach (np.biotechnologie).Reorganizacja firm wokół demokratycznego i egalitarnego imperatywu.Wyraźne zwolnienie tempa wzrostu.Europa coraz gorzej radzi sobie z konkurencją międzynarodową, szczególnie w sektorach hi-tech.Polityczne ingerencje w reorganizacje wielkich przedsiębiorstw.Renesans społeczno-ekologicznej świadomości.Wiara w odpowiedzialność i obywatelską solidarność.Szeroka tolerancja różnorodności.Nieco politycznej poprawności.Rewolucyjna świadomość społeczno-ekologiczna.Reakcja przeciw strukturom zdominowanym przez `racjonalność ekonomiczną'.Poparcie dla powszechnej kreatywnościWzrastająca niechęć do ryzyka.`Powrót do korzeni' w kwestii nietolerancji (w tym regres w równouprawnieniu kobiet).Pełzający rasizm.Troska o ekonomiczne, a nawet fizyczne bezpieczeństwo (przestępczość miejska, mafie, wojna w bliskiej zagranicy)Nowi politycy przeciw starym biurokratom.Europejska inicjatywa reformy sektora publicznego (2001) — subsydiarność na wszystkich poziomach (statuty regulujące relacje między UE i państwami oraz między państwami i regionami)Gwałtowne powstania (w szeregu krajów) wywołane koordynowanym przez UE planem obcięcia osłon socjalnych.Paneuropejskie Fora (Agory) dyskutują o przyszłości europejskich społeczeństw.Kryzys i reforma państw wokół socjoekologicznych priorytetów.(Duże) państwa narodowe wykorzystują zagrożenia bezpieczeństwa do umocnienia autorytetu rządów.Przesunięcie politycznego środka ciężkości w stronę prawicowego populizmu (Forteca Europa).`Relegitymizacja' państwa.Ważna mniejszość aktywnych obywateli uwarunkowuje życie polityczne i lokalne.Szeroki konsensus dla reformy sektora publicznego i instytucji społecznych.Wzrastający udział w życiu lokalnym i politycznym po okresie niepokojów społecznych.Ważne znaczenie europejskich sieci `socjalnych przedsiębiorców'Polityczna pasywność i rozproszony poparcie dla działań autorytarnych.Media szerzą lek przed innością.Reforma sektora publicznego zgodnie z zasadami decentralizacji, przejrzystości, odpowiedzialności i subsydiarności.Wzrasta rola mechanizmów ocen i kontroli związanych z regulacja i wdrażaniem (obkurczanie tradycyjnych ministerstw).Wzajemna penetracja sektora publicznego i prywatnego sektora non-profit.Nie rządowe organizacje aktywne na polu zapewniania usług publicznych (edukacja, szkolenie zawodowe, pomoc ludziom o niskich dochodach)Wycofanie z reformy sektora publicznego.Tajność przeważa nad przejrzystością.Centralizm zniechęca do uelastyczniania.System usług publicznych staje się przestarzały [ Pobierz całość w formacie PDF ]